AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EPHEMERIDES - Ediţia nr.1 din 2002 | |||||||
Articol: |
UNDE SUNT GENTLEMANII? PUBLICITATEA POLITICĂ NEGATIVĂ ŞI ROLUL EI ÎN COMUNICAREA POLITICĂ CONTEMPORANĂ . Autori: GEORGE ANGHELCEV. |
||||||
Rezumat: O fetiţă, o floare, o aluzie implicită, o explozie atomică şi rezultate garantate la vot. Celebrul clip publicitar cunoscut sub numele de “Daisy Spot”, prin care stafful preşedintelui american Lyndon Johnson distrugea imaginea contracandidatului Barry Goldwater în campania prezidenţială din 1964, este adesea invocat ca prim reper in istoria publicitatii politice negative televizuale din spaţiul american. | |||||||