AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO%20ARTIS%20GYMNASTICAE - Ediţia nr.3 din 2014 | |||||||
Articol: |
DEZVOLTAREA ȘI POTENȚIALUL BIOMOTRIC REFLECTAT ÎN CUNOȘTINȚELE PROFESORULUI DE EDUCAȚIE FIZICĂ / THE DEVELOPMENT AND THE BIOMOTRIC POTENTIAL REFLECTED ON THE KNOWLEDGE OF PHYSICAL EDUCATION TEACHER. Autori: . |
||||||
Rezumat: VIEW PDF: THE DEVELOPMENT AND THE BIOMOTRIC POTENTIAL REFLECTED ON THE KNOWLEDGE OF PHYSICAL EDUCATION TEACHER Dezvoltarea și potențialul biomotric reflectat în cunoștințele profesorului de educație fizică. Dezvoltarea școlarilor, din punct de vedere al potențialului biometric, trebuie să devină o prioritate a profesorilor de educație fizică sub aspectul înțelegerii corecte al valorii pe care o are acesta asupra menținerii unui organism sănătos. Sub acest aspect, reorganizarea implementată datorită aplicării legii nr. 1/2011, cu privire la începerea obligatorie a programului școlar de la vârsta de 6 ani și la încărcarea exagerată a programelor școlare, atrage după sine anumite forțări în dezvoltarea timpurie a școlarilor fapt ce va impune o informare mult ai amănunțită din partea celor care predau educația fizică în școală. Astfel, acumularea de noi informații de către profesorul de educație fizică se impune ca o necesitate și se va reflecta în capacitatea acestuia de a găsi cele mai adecvate metode și mijloace ce predare, ce vor genera, cu siguranță, valori pozitive privind dezvoltarea școlarilor. Cuvinte cheie: potențial biometric; profesor de educație fizică, studenți.
|
|||||||