Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EDUCATIO%20ARTIS%20GYMNASTICAE - Ediţia nr.3 din 2010  
         
  Articol:   IDENTIFICAREA CARACTERISTICILOR ELEMENTELOR PROMOVĂRII ÎN MARKETING PENTRU SPORT ŞI PRIN SPORT.

Autori:  .
 
       
         
  Rezumat:  

Lucrarea abordează aspecte ale mixului de promovare în marketingul sportiv legate de comunicare ca mijloc de realizare a unor relaţii reciproc avantajoase între structurile sportive şi mass-media. Se urmăreşte identificarea caracteristicilor elementelor comunicării menite să conducă la conturarea instrumentelor promovării considerate oportune în promovarea marketingului pentru sport şi prin sport în contextul mediului organizaţional local.

Cuvinte cheie: comunicare, marketing în sport, promoţie

 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă