Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EDUCATIO%20ARTIS%20GYMNASTICAE - Ediţia nr.2 din 2019  
         
  Articol:   INTRODUCEREA ACTIVITĂȚILOR SPECIFICE EDUCAȚIEI PRIN AVENTURĂ ÎN LECȚIA DE EDUCAȚIE FIZICĂ / INTRODUCING ADVENTURE EDUCATION ACTIVITIES IN PHYSICAL EDUCATION LESSONS.

Autori:  GANEA VIRGIL, GROSU EMILIA FLORINA.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbeag.64(2).16
Published Online: 2019-06-30
Published Print: 2019-06-30
pp. 69-80

VIEW PDF

FULL PDF

Introducerea activităților specifice educației prin aventură în lecția de educație fizică. Activitățile specifice educației prin aventură sunt folosite în multe țări ca mijloc de dezvoltare interpersonală și intrapersonală. Activitățile îi atrag pe copii și tineri, și, datorită beneficiilor identificate, au fost introduse sub diferite forme în școli din întreaga lume. Orientarea și traseele de frânghii sunt adesea folosite ca parte a programelor de educație prin aventură. Una din căile prin care educația prin aventură este introdusă în școli este lecția de educație fizică. Pentru că considerăm că elevii din România ar putea și ei să beneficieze de pe urma acestor activități, am construit un program de educație prin aventură pilot, selectând și adaptând activități astfel încât acestea să se potrivească cu cerințele pe care sistemul românesc le are din parte educației fizice.

Cuvinte cheie: educație prin aventură, educație fizică, inițiative, trasee suspendate de frânghii, orientare sportivă.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă