AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO%20ARTIS%20GYMNASTICAE - Ediţia nr.2 din 2005 | |||||||
Articol: |
PROMOVAREA TAEKWONDO-ULUI PRINTR-UN PLAN DE MARKETING. Autori: . |
||||||
Rezumat: Promovarea Taekwondo-ului printr-un plan de marketing. Printr-o analiză atentă a mişcarii sportive la nivel mondial vom observa tendinţa acestuia de a trece din sfera „sportului ca activitate ludică” înspre sfera pragmaticului, a „afacerii”. În contextul accepţiunii mişcării sportive ca un produs care trebuie vândut, deci promovat cât mai bine pentru a fi cumpărat, şi de aici toate consecinţele faste şi/sau nefaste ale acestui proces, lucrarea de faţă încearcă să descrie modul în care s-au desfăşurat lucrurile în Taekwondo până acum (formă de organizare şi regulament competiţional) şi care sunt tendinţele viitoare (strategie de transformare propusă de WTF), pentru ca în final acest „produs” Taekwondo să fie cunoscut, agreat si „cumpărat”. | |||||||