Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EDUCATIO%20ARTIS%20GYMNASTICAE - Ediţia nr.1 din 2019  
         
  Articol:   INTERACȚIUNEA CLUBURILOR SPORTIVE CU FANII FOLOSIND COMUNICAREA PRIN SOCIAL MEDIA. STUDIU DE CAZ LA SCM CRAIOVA / SPORT CLUBS INTERACTION WITH THE FANS USING SOCIAL MEDIA COMMUNICATIONS. CASE STUDY AT SCM CRAIOVA.

Autori:  BARBU MIHAI CONSTANTIN RĂZVAN, POPESCU SEPTIMIU SORIN, POPESCU MARIUS CĂTĂLIN.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbeag.64(1).03
Published Online: 2019-03-30
Published Print: 2019-03-30
pp. 31-43

VIEW PDF

FULL PDF

Interacțiunea cluburilor sportive cu fanii folosind comunicarea prin social media. Studiu de caz la SCM Craiova. Astăzi, procesul de comunicare a ajuns să fie privit în totalitate diferit față de modul în care a fost văzut în urmă cu câteva decenii, deoarece în societatea contemporană s-a schimbat foarte mult modul în care oamenii interacționează unul cu celălalt. Comunicarea și-a întins brațele în toate domeniile, pornind de la sfera afacerilor, unde sectorul relațiilor umane este destul de important, până la organizațiile sportive în care comunicarea cu fanii este esențială. Organizațiile din toate domeniile au devenit conștiente de nevoia de comunicare, realizând rolul strategic pe care îl joacă comunicarea în atingerea obiectivelor. Strategia de comunicare reprezintă liniile de definire a atitudinii și comportamentului organizației pentru a-și atinge obiectivele de comunicare și, prin urmare, obiectivele de performanță. Lucrarea urmărește prezentarea unor aspecte teoretice privind noțiunile de social media și legătura dintre comunicarea prin social media și cluburile sportive, subliniind modul în care această conexiune conduce la creșterea notorietății, prin prezentarea unui exemplu practic la clubul de handbal SCM Craiova.

Cuvinte-cheie: social media, sport, marketing, Internet, comunicare.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă