Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EDUCATIO%20ARTIS%20GYMNASTICAE - Ediţia nr.1 din 2016  
         
  Articol:   ANALIZA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORILOR DE ARTICOLE SPORTIVE * BEHAVIOR ANALYSIS OF SPORTING GOODS CONSUMERS.

Autori:  MARIA-DANIELA MACRA-OŞORHEAN.
 
       
         
  Rezumat:  VIEW PDF: BEHAVIOR ANALYSIS OF SPORTING GOODS CONSUMERS

Analiza comportamentului consumatorilor de articole sportive. Prin prezenta lucrare se urmărește studierea și analiza comportamentul consumatorului de produse sportive, care reprezintă un domeniu de studiu relativ tânăr în lume și în special în țara noastră. La începutul dezvoltării pieței de produse și servicii sportive, țările și organizațiile ce activau pe această piață și în aceste țări au observat necesitatea punerii în aplicare a elementelor și produselor de marketing precum și studierea acestor în vederea aflării cerințelor de pe piață, astfel încât afacerea lor să se dezvolte, să ia amploare și implicit să ducă la o evoluție de ansamblu a domeniului. Prezenta lucrare își propune dezvoltarea unei strategii de marketing sportiv, realizată pe fondul studiului și analizei prealabile a pieței de produse și articole sportive, precum și a nevoilor consumatorului de aceste produse și identificarea factorilor primordiali ce stau la baza influențării comportamentului consumatorilor în achiziționarea de articole și produse sportive. Ca și obiective ne-am propus următoarele: identificarea interesului pentru produsele și articolele sportive în cadrul grupului; opțiunea grupului țintă referitor la marca de produse și articole sportive cea mai căutată; stabilirea categoriei de consumatori ce achiziționează cel mai mult articole și produse.

Cuvinte cheie: articole sportive, consumator, comportamentul consumatorului
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă