AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA DRAMATICA - Ediţia nr.1 din 2013 | |||||||
Articol: |
ÎN CĂUTAREA UNEI METODE DIDACTICE PENTRU STUDIEREA ARTEI ACTORULUI DE CĂTRE ADOLESCENȚI / IN SEARCH OF A DIDACTIC METHOD FOR THE STUDY OF THE ACTOR’S ART BY TEENAGERS. Autori: IULIA URSA. |
||||||
Rezumat: Subiectul acestui articol este cercetarea desfăşuratăîn vara anului 2012, având ca subiecţi un grup de tineri ce studiau diferite domeni iartistice, cu care s-a încercat construirea unui spectacol bazat pe un scenariu colectiv. Materialul de faţă prezintă o scurtă anamneză a unui model de bună practică didactică înprocesul de studiu al artei actorului în sistemul de învăţământ liceal vocaţional de artă. Studiul radiografiază mecanismul de organizare şi desfăşurare a taberei de creaţie care a făcut obiectul cercetării noastre. Se regăsesc aici problematica ce a stat la baza cercetărilor noastre, soluţiile propuse de noi şiconcluzile finale care au dat sens demersului nostru. Cuvinte cheie: didactică, învăţământ, scenariu-colectiv, adolescenţi.
|
|||||||