Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA DRAMATICA - Ediţia nr.1 din 2011  
         
  Articol:   DESPRE TEATRALITATEA CORPULUI LIRIC / DE LA THĖÂTRALITĖ DU CORPS LYRIQUE.

Autori:  ANNE-LAETITIA GARCIA.
 
       
         
  Rezumat:  

Vă propun, prin această lucrare, câteva reflecţii în legătură cu teatralitatea corpului interpretului liric. Opera, ca artă a vocilor şi pasiunilor exacerbate, impune pe scenă prezenţa unui corp diferit – străin de viaţa cotidiană, potrivit manifestării personajului, un corp performativ. Teatralitatea se regăseşte, astfel, într-o ţinută eminamente frontală a corpului.

Cuvinte cheie: teatralitatea corpului, opera, Callas, corp performativ

 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă