AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA DRAMATICA - Ediţia nr.1 din 2010 | |||||||
Articol: |
MEISNER ŞI KIRBY - REVIZITAREA DEFINIŢIEI JOCULUI ACTORULUI. Autori: EBERHARD SCHEIFFELE. |
||||||
Rezumat: Acest articol va explica şi va lua separat definiţiile lui Meisner şi Kirby despre ceea ce înseamnă a juca. Dacă la prima vedere ele par foarte diferite, vom fi capabili să stabilim o corespondenţă între ele, luând în considerare faptul că există diferite etape de joc. Definiţia lui Meisner va fi una mai folositoare, mai ales pentru actor şi profesorul de actorie. Meisner se concentrează pe calitatea jocului, în timp ce Kirby pune accentul pe cantitatea jocului. Definiţia lui Kirby presupune un nivel de exactitate când compară diferite cazuri de joc care se vor dovedi a fi irealizabile. Cuvinte cheie: teatru, teorii de actorie, Group Theatre |
|||||||