AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA DRAMATICA - Ediţia nr.1 din 2006 | |||||||
Articol: |
ISTORIA CA MARFĂ. Autori: HORAŢIU DAMIAN. |
||||||
Rezumat: Horaţiu Damian posedă două diplome, în jurnalism şi drept, şi un master în Studii Americane, terminându-şi teza de doctorat în legislaţia presei. Este editor la ManInFest, unde publică o serie de recenzii şi studii de televiziune, şi este asistent la Departamentul de Jurnalism din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai. Educaţia complexă şi interesul pentru cercetare sunt dovedite prin articolul de mai jos, concentrat pe relaţia dilematică dintre oferta canalelor TV româneşti şi cererea publicului. Problema pusă aici este cercul vicios al produselor consumabile care au ca efect continuu şi final nivelarea aşteptărilor culturale, politice şi participative. Cuvinte cheie: media, istorie, public |
|||||||