AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA BIOETHICA - Ediţia nr.1-2 din 2017 | |||||||
Articol: |
CEI PATRU PILONI AI ECONOMIEI ECOLOGICE / THE FOUR PILLARS OF ECOLOGICAL ECONOMY. Autori: DEJAN DONEV. |
||||||
Rezumat: DOI: https://doi.org/10.24193/subbbioethica.2017.03 Published Online: 2017-12-25 Published Print: 2017-12-25 FULL PDF Cei patru piloni ai economiei ecologice. Consecințele proceselor de industrializare în masă, cheltuielile cu resurse și poluarea necontrolată sunt evidente în realitatea curentă. Conștientizarea faptului că planeta trebuie să supraviețuiască, la fel oamenii și a restului lumii vii, ne determină să afirmăm că este timpul ca specia noastre să reevalueze consecințele propriilor acțiuni nesăbuite, împotriva noastră înșine și a naturii. Au apărut discipline noi care investighează fenomenele legate de ecologie și economie. ”Economia de mediu” este economia care ar trebui să dea răspunsuri conflictului dintre economie și ecosisteme, soluții care să pună capăt incompatibilității dintre noțiunile de economie și de ecologie a „stabilității”, a condițiilor prealabile pentru durabilitatea ecosistemului și regulile economice, cum ar fi „creșterea ca logică inerentă a sistemului economic”. Cuvinte cheie: eco-etică, natură, mediu, ecologie. |
|||||||