AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.1 din 2020 | |||||||
Articol: |
MOTIVAŢIA NEGATIVĂ ŞI INFLUENŢA SA ASUPRA STRĂINILOR CARE ÎNVAŢĂ LIMBA CHINEZĂ / NEGATIVE MOTIVATION AND ITS INFLUENCING FACTORS OF CHINESE LEARNERS OF FOREIGNERS. Autori: FENG SHAOZHONG, LIU JIANTONG. |
||||||
Rezumat: DOI: 10.24193/subbphilo.2020.1.11 Published Online: 2020-03-20 Published Print: 2020-03-20 pp. 157-164 VIEW PDF: FULL PDF Motivaţia
negativă şi influenţa sa asupra străinilor care învaţă limba chineză. Studiul motivaţiei
negative a celor care învaţă limba chineză a constituit în ultimii ani un
subiect de interes atât în China cât şi în afara ei. Acest articol are ca obiect de studiu profesorii de
limbă chineză pentru străini, propunându-şi să exploreze motivaţia negativă a
studenţilor din diferite medii culturale şi factorii care o influenţează.
Studiul motivaţiei negative va avea astfel un impact considerabil asupra
predării limbii chineze ca limbă străină. Rezultatele cercetării nu doar că vor îmbogăţi teoriile de
predare, dar îi vor face pe profesori mai atenţi la desfăşurarea unor
activităţi sau măsuri didactice în timpul predării. Acestea vor testa capacitatea de a îmbunătăţi
adaptarea inter-culturală a studenţilor străini, lărgind astfel aria de
cercetare a motivaţiei negative. Principalii beneficiari ai acestui
studiu vor fi studenţii, care îşi vor putea da seama unde se află barierele în
învăţare şi care sunt soluţiile propuse pentru a îmbunătăţi calitatea predării,
ducând astfel la rezultate mai bune în învăţarea limbii.
Cuvinte cheie: profesori de limbă
chineză pentru străini, motivaţie negativă, factori care influenţează,
strategii
|
|||||||