AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA HISTORIA - Ediţia nr.2 din 2012 | |||||||
Articol: |
RECENZIE - DIDACTICA APARTENENŢEI. ISTORII DE UZ ŞCOLAR ÎN ROMÂNIA SECOLULUI XX DE CĂTĂLINA MIHALACHE. IAŞI: INSTITUTUL EUROPEAN, 2012. Autori: . |
||||||
Rezumat: Cătălina Mihalache is a researcher at the “A. D. Xenopol” History Institute of the Romanian Academy and an associate lecturer at the History Faculty of “Al. I. Cuza” University of Jassy, her research domain being cultural history, with a focus on the history of education, history’s didactics and identity representations. She is the author of Şcoala şi artizanatul. Interpretări culte ale artei populare (School and handicraft. Cultured interpretations of folk art), 2007 and has co-edited, alongside Dumitru Ivănescu, the volume Patrimoniu naţional şi modernizare în societatea românească: instituţii, actori, strategii (National patrimony and modernisation in the Romanian society: institutions, actors, strategies), 2009. | |||||||